Åza-the one and only

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Åza - 29 oktober 2009 06:21

Det sket sej..Ingen vinst...Fortsätt drömma Åsa !! Tungan ute

Nu ska jag snart hem och nana kudden...

Ha en bra dag!!!

                       Kör försiktigt!

                                             Kram


     

Av Åza - 29 oktober 2009 04:56

Nu kommer skrapstunden..Lotterna jag fick av farmor lämade jag in idag för att få nya,så nu sitter jag här med med skrapbingo och tialott!!! NU GÄLLER DET!!!...

Vinner jag miljoner så ska jag:

Bjuda mina vänner(ni vet vilka ni är,brudar!!! till Stockholm på en riktigt partajvecka!!!

Min släkt drar jag med mej till Kreta igen..Denna gången stannar vi i 3 veckor

och där bygger jag härbärge till hundarna och katterna..

Robin ska få styla sin a-traktor precis hur mycket han vill,

samt ha en BMX park utanför huset...

jag ska ha en jänkare och sambon ska väl få sin ferarri...

utomhuspol med stort vattenfall,och en rejäl ansiktslyfning

i hemmet vad det gäller rum och möbler...

Jag skulle starta upp och arbeta med något slags projekt som har med hästar att göra.

Sedan skulle jag sticka till  pengar till mina nära och kära för att kanske

uppfylla deras deras drömmar (en egen fil till min bror som han kan köra hur fort han vill på.... =P

Tror isåfall att även sambon    lånar den ibland..Jag med när jag tänker

närmare efter...*ler* ) OKAY,Åsa..Wake up!!! Tillbaka till Verkligheten.......


                               DAX ATT SKRAPA LOTTER!!!!! :)    

                                                  

                                            återkommer om en stund...Skrattande KRAM

 

                                                Robin


Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards