Åza-the one and only

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Åza - 15 oktober 2009 21:26

Efter att ha lämnat Robin i skolan så åkte jag och mamma till Hööks.

Efter den kalla ridturen igår kom jag på att jag verkligen behöver en

"rumpvärmare" på sadlen.

Väl på hööks så blev det även ett par nya svarta helskodda ridbyxor,

en hjälm-reflex och en svart vojlock+ nosludd.Otroligt nöjd med mina köp.

Mamma köpte världens tramsigaste tikskydd till Jenna röd/vit rutig med spets på *skrattar*

(Vill hemskt gärna se Nanes min då han upptäcker detta..)

hon köpte även en jättego varm tröja som jag fick...GladTusen tack!!!

Vi åkte sedan till byns lilla cafe där vi åt en otroligt god lasagne.

Därefter blev jag ju tvungen att prova min nyköpta utstyrsel,

iväg till stallet och ut på en härlig ridtur.

Allt var perfekt,en varm god tröja,goa ridbyxor,snygg vojlock

och helt underbart att inte frysa om rumpan!!!Skrattande


Har annars grejat i trädgården,Funny har varit så duktig och gått

lös brevid.Härligt...Går nog trots allt att lära gamla hundar sitta..

eller iallafall inte springa till skogs!!! *peppar,peppar..*


Ha det toppen!!!   KRAM FRÅN MEJ!!!


Av Åza - 15 oktober 2009 21:18

Att denna månaden går i rosa tecknet........

Var med och stöd forskningen mot bröstcancer!!!


 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards