Åza-the one and only

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Go Morgon..

Av Åza - 24 oktober 2009 06:34

Så var det lördagmorgon och mitt arbete börjar gå mot sitt slut....

Igår hade jag besök av farmor.Vi åt nybakad äppelpaj med vaniljsås

 som jag lagat.paj är sååå gott!!Glad

Fick en fin blomma och 4 st lotter av henne och vann 110 kr.

Jätteroligt med tanke på att jag aldrig brukar vinnaSkrattande

I torsdags var Robin i stan och cyklade,jag passade då på att träffa

Nina och ta en fika och gå och kolla lite i affärerna.

jättekul med mycket fniss...

Vilket jäkla tråkigt höstväder vi har då,grått och duggregn...

Faktiskt helt underbart att efter ha jobbat natt dra täcket över

huvudet och bara sova bort dagen..

Till er andra önskar jag en trevlig lördag!!!

Kram

greet weekend  

 
 
Lotta

Lotta

25 oktober 2009 01:03

Hej hej Åsa! Jadu, inte nog med att vi jobbar helgen så jobbar vi just den natten som klockan ska vridas tillbaka:-( Ja, ja... Jag håller med dig om den mening du skrev tidigare "Det finns alltid de som har det värre" Det är väl så vi får se det. Åh! Vad jag skrattade åt Jennas tikskydd :-) Det måste se skitlöjligt ut på den stora tuffa tjejen.. Ha ha! Ha de gott så ses vi förhoppningsvis snart med en fikakorg i stallet :-)

http://prickiglottasblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åza - 19 november 2013 18:24


Jag är tillbaka...var över ett år sedan sist....Oj vad tiden går och så otroligt mycket som har hänt... Har egentligen massor att berätta men får ta det vid ett annat tillfälle... Men vet ni vad???? Inte sjutton kunde jag drömma om när jag satt h...

Av Åza - 30 september 2012 22:23


Kikar in...lite stressad men vill ialla fall visa ett litet livstecken från mej. Hösten är här-varken man vill eller inte.... Har egentligen himla massa att berätta om..men jag hinner inte... Tar det när tiden finns.. Ha det toppen! Kraam   ...

Av Åza - 20 augusti 2012 22:39

Jävla skitdag!!!!!

Av Åza - 1 augusti 2012 22:15


Kan inte påstå att jag är någon vidare bloggare längre...Tiden räcker lixom inte till.... Min sista semestervecka,helt okay med tanke på att Cypern väntar på oss i september    Idag skulle Farfar fyllt 84 år,varit på graven med en bukett blommor....

Av Åza - 13 juni 2012 12:08


Om du ville lägga din röst på Beach 2012 och Roxie i en fototävling hos Hööks :) Gå in på länken om du skulle vilja rösta!!      http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/83/888c6125326cd4194b9363a426936e6c7be04d58/          ...

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards