Åza-the one and only

Alla inlägg under april 2011

Av Åza - 13 april 2011 04:42

Letat som en galning efter dvd:n mamma spelade in när jag

tränade med Cherokee för Lena..Måste bara hitta den..

Vet ju att jag är expert på att förlägga saker..Åh det är sååå frustrerande!!!

Nåväl..skam den som ger sej-Jag ska hitta den!!!


 


Av Åza - 11 april 2011 23:45

Sovmorgon,därefter stallet,träning i paddocken sedan for jag

och sambon in till stan,vi köpte nytt koppel till Funny,

sambon skulle ta nya kortför att ha till körkortet

och därefter gick vi och åt på "vår kinaresturang". gott..

Väl hemma gick vi en promenad med Funny och provade kopplet som

funkade bra!!    Sedan var det dax för jobbet!!

Robin har förresten kört sin första mc lektion idag,hade gått bra

och tyckte det var superkul.




 

 Hade inte tackat nej till den här.....


Av Åza - 10 april 2011 23:45

Tillbringat hela dagen i Göteborg med god mat på resturang vid Nya Varv

             En trevlig dag!!     Hurra,Hurra!!  


Av Åza - 8 april 2011 02:30

Blev det vår på allvar..och idag har jag tillbringat dagen i trädgården..

Bäbbarna har sprungit runt i sina uteburar för första gången i år...

och vår goa Funny har strosar runt i trädgården lös och hållt mej

sällskap...      Kram


          


        

Av Åza - 8 april 2011 02:30

förpackningar blekmedel..och resultatet blev en blond son...  

Volvon har även åkt iväg till verkstaden/lack idag..

och jag har även hunnit med ett pass i paddocken... FREEEDAG...Tjohoo


          

Av Åza - 6 april 2011 23:30

Pyttes födelsedag???   Fövirrad,gammal och glömsk...?!?

Det lustiga med det hela var att jag och mamma besökte en affär igår,

där stod jag och höll i en sak till Pytte och säger till mamma att det här skulle Pytte ha när hon fyller år,fast jag väntar att köpa det nu..hon fyller ju inte förrän i maj...Detta händer på självaste Pyttes födelsedag!!!

Fy skäms på dej Åsa..Har lovat Pytte dyrt å heligt idag att nästa gång jag kommer så ska jag minsann ha paket med mej!!!!

Var hursom helst så himla kul att se er idag ialla fall... 


 

 

Av Åza - 4 april 2011 04:16

Någon som sett till solen??

Vädermeterologen som gav prognosen för helgen måste ha spått i kaffesump eller nåt liknande..

Dimmigt och fuktigt till förbannelse,men helt okay temperatur och dessutom en HELT OKAY HELG ATT SOVA BORT!!!  Inte gjort några som helst större hyss än de där vardagssysslorna.

På promenaden med Funny igår träffade jag på farmor som kom körande med sin röda fara.Hon parkerade bilen vid kanten och slog följe med oss.Kul

Jag har saknat henne då det var ett tag sedan sist vi sågs!!

 

Idag ska det bli soligt ute...

(hoppas & tror att det må vara sant denna ggr..) 

Så omedelbart när jag slår upp mina små blå idag,så åker ridbyxorna på 

-Destination-Paddocken...

Därefter blir det Funny `s tur (och trädgården om jag hinner...)

 Ha en bra dag!!  KRAM

 

    *saknar* Kommer snart tillbaka....  

 

 

Av Åza - 4 april 2011 00:42

Tror att de diskuterar receptet till kladdkakan.....

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards