Åza-the one and only

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Åza - 27 maj 2010 02:54

har ont i huvudet och känner mej en aning trött,är i skrivande stund sååå less på  allt vad farmander på facebook heter.....även om det är ett jäkla bra tidsfördriv...

Har en lagning i tanden som börjar att ge sej känns det som,

typiskt..INTE NUU!! Inte denna månaden...eller nästa..eller nästa..

Givetvis så måste jag tugga mitt tuggumi på just den sidan oxå..bara för att!!!

Tycker att det är tragiskt att tandläkaren ska vara så jäkla dyrt,man drar ju sej för att åka dit-inte för att jag är rädd på nåt vis utan för att det aldrig kan kosta under 1000-lappen..Har dessutom inte varit där på över ett år nu så det bådar inte gott ,dessutom har jag bitit sönder en liten,liten bit av 2 tänder..

Nu till nåt roligare....Fick av mamma och nane biljetter till Borås Freestyle & Supercross som vi ska åka och titta på fredag,ska bli kul!!!

          KRAM

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards