Åza-the one and only

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Åza - 3 maj 2010 04:30

Sov ända tills telefonen ringde..klockan var då 16..Oppss

Det var Robin som bara ville tala om att han hade tagit moppen till borås han hade även fått med sej sin cykel på den....Helt otroligt!!!

Han skulle cykla med de andra killarna i teamet.

Jag och Funny tog oss en promenad efter att jag gjort mej iordning.

Blev rundan som jag näst intill tvingar mej runt...första biten ialla fall..

Det är en grusväg i skogen,tycker den är så förbaskat läskig att

gå den själv,i synnerhet när det kommer en bil som kör sakta,sakta..

Med ett dunkande hjärta i halsgropen förbannar jag mej själv att jag har sett alldeles för många avsnitt av Tv3 Efterlyst...

Kan inte begripa varför just denna vägen är så jäkla olustig,

Har aldrig någonsin gillat denna vägen!!! 

Reinkarnation?? Vad vet jag...??

Efter ha gått på den en stund så kan man väja av på en liten skogsstig där inga bilar kan ta sej fram och där kan jag äntligen pusta ut..

Tack å lov..jag klarade mej denna gången oxå....  

Älskar däremot den lilla stigen i skogen..såå fridfull!!!

   Ha en bra dag!!! Kram  

 

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards