Åza-the one and only

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Åza - 4 maj 2010 23:45

Grejat och plockat hemma,,,

Sambon tog med sej sin mor och syster mem efter jobbet i dag.

De ska följa med till Ullared imorgon....

Av Åza - 4 maj 2010 02:45

Åkte iväg och handlade med mamma idag.. vi sprang runt i en och annan affär,var allt ifrån skoaffär,blomsteraffär till frisören...

Vi hamnade även på systemet där jag tänkte köpa mej några cider att ha på fredag..ställer mej i kassan,känner att kassörskan som är ca 45+ synar mej ordentligt...plötsligt ber hon om mitt leg.WHAT?? 

Höll på att ramla baklänges av förvåning...-Oj sa hon när hon såg min legitimation..Du är nog den äldsta som jag har kollat...fast sedan kom hon faktiskt på att hon även frågat någon som var född på slutet av 60talet..

Jag tackade henne djupt och innerligt innan vi gick därifrån. 

DET HÄR KOMMER JAG ATT LEVA PÅ LÄÄÄÄNGE...

Begriper inte hur jag ska lyckas försöka ta mej in på hotellet som har 30+ på fredag..är väl helkört för min del om jag skulle råka glömma legget hemma...hahaha SKOJA!!!    Nåvä..Åldern är bara en siffra..

 

 Tack älskade mamma för hårprodukterna och

         för en mysig och fnissig dag!!!   

 

                  

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards