Åza-the one and only

Alla inlägg under februari 2010

Av Åza - 6 februari 2010 04:00

Av Åza - 6 februari 2010 01:23

Kan inte få det riktigt ur huvudet..Blev så otroligt berörd härromkvällen..

Var himla trött och råkade somna till i soffan mitt under Efterlyst,

men vaknade av Kents nya musikvideo som visades i slutet av pogrammet...tragisk..men väldigt fin...

Tänker på alla där ute som söker.....

Av Åza - 5 februari 2010 00:45

Idag var jag och mamma iväg och handlade,det köptes äpplen till mina rådjur och jag fick bla.en jättefin cerise tunika med nitar. Tack Mamma!!! 

Sedan bar det av hemåt för att köra in Robin med kompisar till stan,där de skulle vara med på invigningen av den nya skate/bmx hallen i Borås.

Passade på att köpa 2 säckar med fågelmat när jag hade

bärhjälp med mej....  Oj,vad maten har gått åt......

När jag kom hem så var det dax att åka bort till grannarna och ta

in deras hästar.

Sedan så var det hem och göra sej iordning och därefter fara till jobbet.....

       Kram

Av Åza - 4 februari 2010 00:30

Vaknade med en jäkla huvudvärk,drog i mej en ipren och somna om..hjälpte tack å lov...

Denna dagen har gått i hårets tecken....

Har klippt och slingat mamma,klippt och färgat utväxten på Sanna,

färgat och klippt Robin samt klippt min far...Nu väntas det bara ingemar,farmor å min farbror så var det klart för denna gång... 

Fick hjälp av Sanna med min hemska utväxt som äntligen är blond igen.

Skulle vilja göra nåt nytt med håret men vet inte vad...*funderar*

Trött..otroligt trött!!   


Av Åza - 2 februari 2010 05:00

Har ju snöat som hejsan i kväll..Underbart vackert!!!  

Jag och Robin hann väl med en stund ute i snöyran,

sedan bar det iväg till jobbet för min del.

Fick hoppa in x-tra inatt då personal fattades.

Pappa kom vägen om med en jättekäck fågelmatsautomat

som han har gjort själv. Tack pappa!!

Varje kväll står jag en lång stund och beskådar våra 3 rådjur

 och de 3 hararna som vi matar utanför vårt fönster.

Dagtid så är det fullt med småfåglar... underbart...

Skulle aldrig kunna bli en stadsbo av mej....    kram

 

  

Av Åza - 1 februari 2010 14:43

för då hämtar jag min lillebror... 


Nu är snart glocalnet ett minne blott för min del,tack vare min otroligt

talförde brorsa...Efter att ha pratat med 5 personer på kundservice i över 50 minuter så var det äntligen över!!!! YES,YES...aldrig mer glocalnet!

Jag Robin och Elin letade föbrilt efter kläder till Robin.Blev i alla fall en tröja och ett par byxor.Själv sprang jag på 2 st toppar på Gina trico som passade mej ypperligt-med hästmotiv på =)

Vi var även och beskådade Mattis och Elins nya lägenhet som var jättemysig.

lite uppdatering.(detta var i tors)


 


Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards