Åza-the one and only

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Åza - 12 februari 2010 21:41

Min lilla farmor ringde mej imorse innan jag skulle sova,hade ju läst på min blogg att vi var spislösa och ville bjuda oss på middag!!!

Å,va hon e rar!!!

Vi blev bjudna på kycklingfile,potatis och god kantarellsås,därefter väntades det kladdkaka-sååå god,och farmor jordgubsmix som bara farmor kan göra..MUMS!!!

Farmor hade även sytt 2 jättesöta väskor till mej,

något liknande de som vi såg på Kreta.Blev jätteglad!!

TACK SNÄLLA,RARA FARMOR!! 

                                 DU E TOPPEN!!!

                                                  
     KRAMAR


 

Av Åza - 12 februari 2010 04:30

Tjoohoo,snart går jag av mitt nattpass och går på semester...  

På söndag åker vi till fjällen,blir visseligen en låååång resa på ca 85 mil,

men ser fram emot det!!

Har inte hunnit med något speciellt mer än det vanliga dagsbestyren då jag har sovit.

Igår kväll när jag gick ut med Funny och bara njöt av det vackra men ack så kalla vinterlandskapet,så spelades det plötsligt upp en igenkännande melodi...GLASSBILEN!!!!! Totalt förvirrande..NU???

Tonerna av melodin i samband med kylan och vinterlandskapet skar sej lika mycket som jag tycker att rosa och rött gör ihop...

 

Föressten...fick ett mycket quligt samtal på min mobil igår oxå-sånt som bara typ kan hända mej....(why??)

Någon dam som skulle göra en statistisk undersökning ang.

 radiokanaler ringde....

Sure,klart jag ställde upp... Undrade vilken radiokanal och hur mycket jag lyssnade,sedan var det dax att få höra några låtar att sätta betyg på..*skrattar*Det spelades upp låtsnutt efter låtsnutt efter låtsnutt...som jag fick betygsätta...ca 10 min senare och fnittrig...

med ett antal låtar och en sambo som stod brevid och inte förstod något och en son som tyckte jag skulle lägga på...Kände mej även lite stressad-skulle ju till jobbet..

Så efter ett x-antal betygsättningar frågar jag damen om det är många låtar kvar?? Det är ca 30 kvar ..det tar väl en 10-15 min till...

Jag betackade mej detta..Har bråttom till jobbet..

Kan vi fortsätta en annan dag frågade damen...Jajemän

visst kan vi göra det sa jag...och gav henne min mammas telenr istället..(NÄÄÄ SKOJA BARA,mamma!! )  Men hur som..Tänker inte svara nåt mer på okända nummer i min mobil!!! Så det så...  

 

                   HA EN BRA DAG!!!! KRAM

 

  

 

 

 

 

 

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards