Åza-the one and only

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Åza - 9 februari 2010 19:55

Hörde REM`S gamla låt Everybody hurts på radion idag fast med ett flertal andra artister bla.Robbie Williams,Kylie,Jon Bon Jovi,Rod Stewart,Susan Boyle,Mariah Carey mfl.

Jättefin...

Så såg jag musikvideon ikväll med tårarna rinnandes..Phu..Det var starka bilder och det skar otroligt i hjärtat på mej....

Stackars alla dessa drabbade människor...finns inga ord.....

Fruktansvärt...  Världen e allt bra orättvis!!!!!







Av Åza - 9 februari 2010 13:50

Blev inget p-möte idag...Tjoohoo..

Åkte till stallet och tog mej en tur i skogen istället...

Härligt men ack så kallt om fötterna!!!


Har fått världens bästa brun utan sol av mamma!!! *jublar*

Har provat alla dess olika sorter och märken..men nu så...

Har jag äntligen "hittat den rätte".....

Såg ett pogram härrom veckan då de visade vad solarium kunde åstakomma

Jag är ett bevis med mina pigmentsfel och rynkor...men det finns ju defintitivt

de som drabbats värre...uscha mej..

Just för stunden så blir solarium ett minne blott

Kanske inte om du frågar mej om någon vecka igen...  


Men hur som helst så kan jag rekommendera detta brun utan sol spray som finns på kicks att köpa.(silver flaska)Den ger färg meddetsamma,vilket ett annat spray jag  provade innan inte gjorde...Så efter några timmar..SURPRISE..Lite mera brun på den ena sidan och lite mindre brun på den andra..hihi

För att inte tala om i min ungdom,då jag tillbringade en vecka med en kompis i fjällen. Vi körde stenhårt med niveas brun utan sol i kombination med solen i backarna. När jag ser tillbaka på kort från denna vecka ser vi ut som om vi har

drabbats kraftigt av gulsot..Shit...



           Ha det bääst!! Kram

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards