Åza-the one and only

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Åza - 10 februari 2010 04:45

Efter att jag kört Robin till skolan idag slängde jag en blick ut genom fönstret och där stod vår lille rådjursbock Bumbi...Han brukar ju aldrig visa sej på dagtid....Men han åt och såg så nöjd och belåten ut medans han smaska i sej äpplena jag pecis lagt ut till småfåglarna....

Och som inte det vore tillräckligt så började han äta ur fröautomaten som pappa gjort,var ju i perfekt längd,hihi  

Döm om Funnys förvåning när hon vaknade upp av steg som gick förbi henne utanför verandan där hon låg.Blev en språngmatch tills hennes rep tog emot....Tack å lov..

Har sedan sovit,då jag jobbar natt.Därefter har jag Funny och Robin filat på vårt snöhyddeprojekt..

Spisen gick förresten sönder igår..Snopet värre...

Har inte blivit någon ny än..ja,ja bättre sent än aldrig...

Hurra för mickron!!!     KRAM


     

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards