Åza-the one and only

Alla inlägg under januari 2010

Av Åza - 18 januari 2010 06:32

Nu ska jag strax hem och sova,min jobbarehelg går mot sitt slut...

Vill bara önska er:

 

  

Av Åza - 17 januari 2010 06:06

Åh,en gammal favorit,som har lyssnats på åtskilliga  gånger...

Ha en bra dag!! KRAM


Av Åza - 15 januari 2010 16:39

Idag skickar jag över en stooor grattiskram till min gamle vän Nettan

som fyller år idag!! Hoppas din dag varit toppen!!!!

 Trevig helg önskar jag er andra!!!


 

Av Åza - 14 januari 2010 22:07

Tänk vilken tur vi har som får uppleva  dessa vackra årstider...

Visst är jag en "sommarmänniska" men älskar lika mycket vintern om den får vara vit och kall...

Hösten har väl sin charm oxå,men lite för mörk,mulen och

regning emellanåt bara..

Ha det toppen!    Kram


 

Av Åza - 13 januari 2010 22:00

mycket snö,mysig skog och en fyrbent vän...


 

Av Åza - 12 januari 2010 07:00

IDAG FYLLER MIN ÄLSKADE MAMMA ÅR!!!!

GRATTIS!!!

Hurra,Hurra!!

         Ha en toppendag!!!

                   Vi ses ikväll!!!

                                puss å kram!!!


 



Av Åza - 11 januari 2010 21:49

Alla tomtarna har idag flyttat upp på vinden igen....

Nåväl,känner jag mej rätt så kommer jag att stöta på någon liten kvarglömd tomte i någon vrå framåt midsommar. Har på tok för många...

Jag älskar ju tomtar, Speciellt de där söta "strut tomtarna som jag brukar kalla dem-de med luvan rakt upp (trolltyg i tomteskogen) De e sååå söta!!

Granen får stå kvar någon dag till,har inte hjärta att slänga ut den.. sånt slit som vi hade med den,i synnerhet Robin =)


BEFORE:

 


AFTER:

 



Av Åza - 10 januari 2010 20:33

Heej! Fick igår ett samtal från min goa vän från ungdomens dagar..

Lotta i GBG

Hennes 2 små grabbar som är mina gudbarn-Bröderna bus,hade varit

inne och beskådat min blogg härromdagen..

De hade då sett min elfdans och undrat hur i all världen

jag kunde bli sååå liten..hihi,

Så kolla nu killar,nu dansar vi ut julen ihop..simsallabim,hokus pokus

Kramar till er från er knasiga gudmor!!! :)

och kram till er andra oxå!!!

Send your own ElfYourself eCards

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards