Åza-the one and only

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Åza - 27 januari 2010 02:24

Ja,sitter här tittandes ut och funderar vad snöstormen tog vägen???

Tycker trots allt att det är lite mysfaktor över det( men definitivt inte för alla som ska bege sej ut på vägarna)

Har i skrivande stund gjort ett break på farmtown....Har blivit god farmar vän med en amerikansk tjej som ger mej bra tips och fixar jobb...*ler*

När jag slutar imorgon bitti så har jag långledigt(fast fullt upp ändå)

Ska bli så gott!! På torsdag ska jag och Robin åka in till stan och shoppa kläder till honom.Det ska bli så kul!!

Vi ska också åka och beskåda brorsan och Elins nya lägenhet-spännande!!


Tänk vad en människa kan beröra egentligen,endel gör det lite x-tra

endel gör det på bra sätt endel på mindre bra....

Men idag så pratade jag med en sprudlande trevlig och glad människa,helt fantastiskt positiv,som jag egentligen inte alls känner.hennes son är kompis med Robin och han ska följa med oss till fjällen.

När man pratar med sådana människor så kan man inget annat än att bli på toppenhumör...Det smittar liksom av sej...

Världen behöver mera sådana!!!!! 

  Ps.Ett leende kostar inget...  

                                                  
       Ha det toppen!!!!   KRAM


  



Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards