Åza-the one and only

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Åza - 8 januari 2010 20:03


Hade ju dragit på mej en dunderförkyldning mellan jul och nyår så jag har varit hemma enhel del från jobbet,men så i måndags så var det dax igen..

Frisk och jag åkte iväg som vanligt till arbetet på kvällen....

Magen spårade ut vilket den kan göra när jag äter skräpmat(hamburger king dagen till ära-Aldrig mer!!) Fick lämna jobbet och åka hem då jag kände att riktigt såhär illa brukar det inte vara...

Givetvis så mötte jag polisbilen som vände och låg riktigt,riktigt nära mej,

hade jag nitat så hade de suttit i mitt rosa baksäte.

Var såå irriterad och panikångesten började nu sippra fram..

Shit,stannar de mej kommer de mötas av en skakig,pupillvidgande dåre i mysbyxor som bara vill hem...De kommer ju undra vad jag går på...

Tack å lov så vände de när jag svängde in till huset...tack gode gud..

Äntligen hemma! In i hallen,fick bara fram till sambon-Jag orkar inte prata innan jag låst in mej på toan...Där var jag bosatt större delen av natten och småtimmarna.FY FAN...

Jag har ju som jag innan berättat EMETOFOBI,vilket är rädsla för att kräkas!! Otroligt jobbigt,och framförallt otrolig ångest!!

Men tack å lov så sitter jag här nu..jag överlevde!!  

Har förvisso återigen dragit på mej en rejäl förkyldning..(Nu låter jag som värsta hypokondriker) Men är ingenting jämfört med måndagsnattens drama...Fast..

DE FINNS DE SOM HAR DET VÄRRE,

jag är nog trots allt lyckligt lottad...  

                                                            Ta hand om er!! KRAM

Ps.Tack för inlägget Titti,Jättekul att du hittat hit!!  Hälsa Lotta!! KramIZ


Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards