Åza-the one and only

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Åza - 21 januari 2010 23:40

 Blev ju dåligt med bloggandet i december....

Har ju glömt att berätta hur det gått med Robins AM-kort...

Han fick uppskrivningstid 22 dec,vet inte vem av oss som var mest

nervösa den dagen..Phu

Han hade tid kl.15 på vägverket,vi var tack å lov där tidigare för när de frågade om hans leg. så hade vi ju inget med oss...  

Jag fick kasta mej in i bilen och försöka att ta mej hem i halkan de 3 milen så fort jag kunde...Damen i vid informationen hade nog en dålig dag fanns inte en tillstymmelse till leende eller förståelse.Jag sa att jag kommer så fort jag kan med passet-Han kan väl gå in sålänge och påbörja om jag skulle bli lite sen..

Men näähäää då,INTE!!!

Tack å lov så mötte jag upp mamma och Nane på vägen som hade åkt hem och hämtat det åt mej...JAG HANN I TID!!! Tack å lov...

Oj ,vad nervös jag var medans jag försökte slå ihjäl lite tid i ett varuhus...

När ca 1 1/2 timme gått hade Robin fortfarande inte ringt mej,så jag åkte dit och ställde mej utanför på parkeringen...


Rätt som det var kom han ut genom dörren....OOppss.....Jag mötte hans blick.... och såg ett enormt leende-JAG KLARADE DET!!!!!! JIIIHAAA,Oj vad jag skutta runt bilen och tjoa!!!! Såå stolt!!! Vägverket har ju inget slutprov för am kortet än så de fick skriva upp för lätt MC...

Hur som..Jag är så otroligt glad å stolt!!!!     


 GRATTIS & LOVA-KÖR FÖRSIKTIGT !!!!


Av Åza - 21 januari 2010 06:16

Av Åza - 21 januari 2010 06:04

Trots mycket flams,nyhetsuppläsningssändning och sönderbränd

 knäckbunke så fick vi slutligen till

det riktigt bra-som vanligt..eller hur brorsan å Elin?? haha  

    

 

 

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards