Åza-the one and only

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

HISSA Å DISSA......

Av Åza - 26 januari 2010 05:32

DISSA: Åt helvete med Glocalnet,,,Jag är sååå trött på detta skräpföretag i synnerhet igår..igen...Har det inte varit felaktiga fakturor som höll på att gå till inkasso för att DE gjort fel,otrevligt bemötande av någon högre uppsatt chef,ej fungerande modem och uppkoppling,lååånga väntetider..krångel,krångel...Nu visade det sej att jag dessutom är bunden till dem fram till nov i år...Jävla skit!!!   Det var mitt ansvar att hålla koll på det när det kunde ändras i nov. sa damen på glocalnet när jag ringde upp dem igår...GRRRR!!!*irriterad!*

 

 Kan även känna mej lite blåst på en hjäporganisation som jag brukar ge ett bidrag till varje år.Det är för cancersjuka barn(att de har tillgång till tex,clowner,datorer mm.även rehablitering för vuxna cancersjuka.

Jag brukar bidra med 300 kr..när jag och mannen som brukar ringa  pratat en stund om ditt & datt så säger han-Du ska få något x-tra,du har ju varit bidragare hos oss länge...Du ska få ett fint diplom som de sjuka barnen varit med och skapat.bla.bla.bla och så nämde han 500 kr.luddigt inlindande i förbifarten. Jag tackade så jättemycket och kände mej hedrad!!!

Innan samtalet slutade så avstämde vi med min adress så det skulle komma fram-Då blir det 300 kr som vanligt påpekar jag??

-500 kr svarade han då....!!!

BETALADE JAG 200 KR FÖR ETT DIPLOM SOM JAG SKULLE FÅ

SOM ETT X-TRA TACK????!!!

Jag blev totalt mållös.....Jag missunnar dem verkligen inte pengar men just nu har jag inte råd med så mycket...

Får inte detta ur huvudet..Får bara tänka att jag tack å lov är frisk men fattig..och det är ju inget att gnälla över då egentligen..

 

Ps.Åt helvete med alla oseriösa grisfarmare oxå! som drar ut tänder på kultingarna och klipper av knorrarna mm.mm

 

HISSA:

Snön...Vilken KANONVINTER vi har haft/har!!!  

#Att snart är det sportlov och då beger vi oss upp till fjällen

##Farmtown på facebook,helt underbart att kunna bege sej till usa/england och jobba lite x-tra nattetid..*fniss*

Jag har stallet samt mina nära och kära  

 

HA EN BRA DAG OCH GÅ/KÖR FÖRSIKTIGT!!! KRAMAR

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åza - 19 november 2013 18:24


Jag är tillbaka...var över ett år sedan sist....Oj vad tiden går och så otroligt mycket som har hänt... Har egentligen massor att berätta men får ta det vid ett annat tillfälle... Men vet ni vad???? Inte sjutton kunde jag drömma om när jag satt h...

Av Åza - 30 september 2012 22:23


Kikar in...lite stressad men vill ialla fall visa ett litet livstecken från mej. Hösten är här-varken man vill eller inte.... Har egentligen himla massa att berätta om..men jag hinner inte... Tar det när tiden finns.. Ha det toppen! Kraam   ...

Av Åza - 20 augusti 2012 22:39

Jävla skitdag!!!!!

Av Åza - 1 augusti 2012 22:15


Kan inte påstå att jag är någon vidare bloggare längre...Tiden räcker lixom inte till.... Min sista semestervecka,helt okay med tanke på att Cypern väntar på oss i september    Idag skulle Farfar fyllt 84 år,varit på graven med en bukett blommor....

Av Åza - 13 juni 2012 12:08


Om du ville lägga din röst på Beach 2012 och Roxie i en fototävling hos Hööks :) Gå in på länken om du skulle vilja rösta!!      http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/83/888c6125326cd4194b9363a426936e6c7be04d58/          ...

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards