Åza-the one and only

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Åza - 28 augusti 2010 23:45

Tråkigt väder,en tonåring som bara sitter framför datan och en sjuk sambo

Hm..Måste göra något för att rycka upp mej...Shopping!!!

Tog mitt presentkort (ridsportaffär) som jag fick av mamma och Nane i födelsedagspresent och styrde färden mot Hööks.

Drömde mej bort och många varv inne i affären blev det.Köpte mej ett par schortchaps,en rosa söt vojlock och en sadelgjord till Tina.

Väl framme vid kassan där jag skulle betala plockade jag upp mit presentkort på EN GULD/SMYCKESAFFÄR!!! Fick alltså med mej fel presentkort  

Betalade Tinas saker och lade undan shortschapsen tills på mån...

då jag lovade att komma med rätt.... Typiskt mej!!!


På kvällen firade vi Nane som fyllde år!! HURRA,HURRA

Vi hade det riktigt trevligt och det bjöds som vanligt på god mat,även om jag bara höll mej till cola lighten...

  GRATTIS NANE!!!!!

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards