Åza-the one and only

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Åza - 10 augusti 2010 23:45

Idag var det dagen D...Som jag har väntat på sedan i julas men lixom inte varit redo...allt ifrån överviktig häst till överviktig ryttare till semester mm.mm....Nu var ialla fall tiden inne...

Snacka om fjärilar i magen...  

Jag och Cherokee skulle rida lektion för min gamla ridlärare Lena.

Hon var min första ridlärare när jag börjde rida på ridskolan som åttaåring.Hade sedan turen att få rida privatlektioner för henne då jag bla.var med i allsvenskan och tävlade som flitigaste i hoppning.

Det är Lenas förtjänst(och givetvis mina föräldrars) till att jag

utvecklades och att det många gånger gick bra!!!

Har alltså inte tränat för lena på ca 20 år så gissa om det var pirrigt...

Okki skötte sej jättefint,själv fick jag flera bra tips tex.tänka på hälarna samt öva på att kvickt få upp honom i galopp,och vara lyhörd.

Kände mej jättenöjd efteråt och vet inte vem av oss som var tröttast

Jag eller Okki??

Tusen Tack pappa för den minnesvärda lektionen och tack snälla

mamma som tillhörde kamerateamet...  


 

   

                        

 



Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards