Åza-the one and only

Alla inlägg under juni 2009

Av Åza - 6 juni 2009 04:21

Ja, så har hon nu äntligen kommit i vattnet..Nu väntas det bara på riktigt vackert väder :) Kan ju inte påstå att det var någon vidare sommarvärme i Vbg idag. ialla fall..

Började ladda upp inför kvällens vm match när jag plötsligt

 insåg att...kanal6 inte funkade!!!! SKIIT OXÅ!!!

Är visseligen inte någon fotbollsfanatiker,vet inte mera än att bollen är rund..men vm macherna där Sverige medverkar har jag blivit jäkligt angelägen om att se på äldre dar...

Mitt i eländet då jag stod framför tv:n och insåg att det var helkört med kanalen och muttrades små fula ramsor kom sambon in och frågade om vi skulle ut och åka med motorcyklen...Genast släppte min ilska,det fick gärna

bli 10-0 till Danmark....Skit samma...Vi ska ut och åka!!! :)

Vi åkte och hälsade på Roggan,drack en kopp kaffe,sedan Ringde Robin...

Han hade tappat sin mobil...Typiskt :( Åkte hemåt,letade som galningar efter mobilen,han hade varit ute och kört dirtbike på en mindre väg så den finkammade han och sambon utan resultat. När klockan närmade sej 00.30 fann de den lyckligtvis,då den lös upp i mörkret när de ringde till den...

Yes,vilken tur!!! Tur hade dock inte sverige i fotboll..men vad brydde jag mej om det när det blev en härlig hojkväll istället....


Bra att det inte finns regnr. framtill..*host* Eller hur Mattis??  *ler*

            

                                           KRAMAR



Av Åza - 5 juni 2009 05:58

Taaadaaaa :P

Klockan e 06.00 å snart e det dax att bege sej hemåt.jiiihaaaaa

Fredag idag och dessutom ledig hela helgen :)

Hur gött är inte det på en skala 1-10??

Nåväl,önskar er alla en toppendag!!!

                                                  
             Love and peace!! ;)  kram


Av Åza - 4 juni 2009 02:21

Det är helt sjukt hur oändligt stor vår cybervärld är...

Inatt har jag blivit med twitter...Har ingen riktig koll på hur det funkar

men det verkar ju vara ännu ett tidsfördriv nattetid..

Inga större hyss idag mer än att sova.Hade även far och bror här en stund på kvällen.Vi åt rabarberpaj med vaniljsås och jag klippte Mattis innan jag for iväg till jobbet igen.

Måste bara berätta för alla sovande människor att vid den här tiden (02:30)

är det så himla ljust ute nu...härligt!!

Och om ca 3 !/2 tim så ringer det säkert i era väckarklockor...Dax att gå upp och till jobbet,jag som är motvallskärring åker istället hem och nanar kudden ;)   

    

VARGTIMMEN ÄR HÄR!!  Därför lite underligt & onödigt vetande:

 1997-05-17 fyllde jag 10.000 dagar...så det så!!! *skrattar*

                             Kram

                  

Av Åza - 3 juni 2009 04:24

Får väl såhär i efterhand lägga in lite bilder ifrån lördagens konfirmation.

Det gick jättebra,och jag slapp tack å lov att fejka till värsta hostanfallet..fniss

Efteråt så var det lite kalas hemma,det blev ca 15 personer och både smörgåstårtorna och kladdkakorna räckte...(Tack snälla farmor och mamma för hjälpen) Vädret var kanon,så vi satt ute på gräsmattan.Robin fick mycket fina saker och pengar...TUSEN TACK ALLA :)

Vi köpte den där volvon A-traktorn som vi var och tittade på härromveckan,han fick bilnycklarna i ett kuvert sedan fick han följa med till garaget där den stod pakerad utanför....Gissa om han blev glad???  :)

Han var totalt överlycklig.....Detta var den bästa dagen i hans liv sa han när han skulle gå och lägga sej..       Kram


Av Åza - 2 juni 2009 03:00

Ännu en vacker dag,solade ute en stund på förmiddagen,måste ju försöka komma ifatt Karolina vad det gäller bränna...*ler*

Jag och mamma åkte upp till en närliggande sjö med hundarna.Packade med mej kaffe och frallor till oss.Riktigt mysigt!!

Tracy badade och sprang efter sina älskade pinnar,medans Funny och Jenna försiktigt tassade runt lite i vattnet.Den överfulla soptunnan var då mycket mera spännande tyckte de båda...Knasar...

Trist att vädret ska bli sämre,ska ju bli regnit och kallt..Fan :(

Bara det blir fint till skolavslutningen nästa vecka..måste,måste,måste!!!


                            kramar

Av Åza - 1 juni 2009 21:51

Fick igår den allra finaste utekrukan med planterade vacka rosor,pelagonia mm.mm i.Som Robin fixat och planterat själv!! Och som han vet är hans mor galen i rosa vilket alla blommorna i krukan var :) Jag blev såå himla glad!!

JÄTTEKRAMEN TILL VÄRLDENS GOASTE OCH BÄSTA KILLE!!! LOVE YAAA:)


Var i kyrkan igår igen,Robin skulle ju ta nattvarden.Det har blivit ett fasligt rännande i kyrkan nu ju..hihi 3 gr på 2 veckor...jösses!! *ler*

Känns som om det är gjort för ett tag nu...

                      KRAM       Och än en gång...Tack älskade Robin :)

                                     


Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards