Åza-the one and only

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Åza - 25 juni 2009 04:15

MIN SOMMAR-FAVVO-LÅT.....går varm i bilen just nu... ;)

Av Åza - 25 juni 2009 03:58

Gomorgon Karolina,Farmor,Mamma,Pappa,Elin,Mattis,

Nettan+syster Malin,Majsan..... och givetvis ni övriga :) 


Det blir ännu en strålande dag.Jiihaaa,även om jag  tyvärr kommer att sova bort mestadels av den :(

Karolinas dator tyckte inte att jag skulle lägga in lite bilder från veckorna som gått..Hm..Men ska försöka fixa det till kommande natt :) 


 Önskar er alla en bra dag!!!! Kramar


Av Åza - 25 juni 2009 00:22

Tack vare Världens bästa Karolina!!

Efter att inte ha bloggat på jättelänge (har ju varit långledig och vackert väder) så har jag ju en hel del att ta igen och uppdatera när jag skulle jobba i lördags natt.Men tji fick jag när datan (Det heter datorn säger Nane!!) la av då jag skulle börja blogga.Natten därpå fick jag ta med mej min fars bärbara data (datoooor då rå) Efter ca 20 min la även den av...Fan va surt att det var skit på tv:n de resterande 6 timmarna gjorde mej nästan gråtfärdig...Men inatt så var Karolina så himla snäll och rar att låna ut sin data till mej....Måtte nu bara inte denna oxå gå och stendö....


    Nu ska här uppdateras....  Kram å tack snälla Karolina :)

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards