Åza-the one and only

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Åza - 3 februari 2011 06:25

Av Åza - 3 februari 2011 05:35

Är så förundrad över facebooks ganska idiotiska värld...

Skulle egentligen radera kontot ,men jag har en slags hat/kärlek till den..

Spelar ju mestadels när jag är inne,men kan ju inte låta bli att snoka runt lite oxå..haha

Sedan det där med vänner..  

Ibland kan man ju undra...Vem,Vad,hur & varför.. ja,ja...

färdigbloggat för idag..nu väntar............facebook på mej  

 

 Ha en bra dag!!! Kram

Av Åza - 3 februari 2011 03:18

Kan bara säga att den här månaden har börjat bra,allt känns bra nu!!

Visst e det en skön känsla?  

Så vad har jag fördrivit tiden med när jag inte sovit eller arbetat?

Gjorde en runda med ärenden tillsammans med goa mamma härromdagen,

blev även bjuden på lunch-Tack snälla! (även fast kaffet nog kunde döda!!)

Igår var det dax för stallet men det var värsta isgatan så det blev stallmys istället,har visseligen broddar men ville inte riskera nåt...

Alla småputtarnas svansar blev klippta oxå,det växer så fort på dem...

De är så söta i sina vinterpälsar-riktiga små nallebjörnar..

                               Kram

 

                 

  

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards