Åza-the one and only

Alla inlägg under mars 2011

Av Åza - 16 mars 2011 23:45

                            

Av Åza - 16 mars 2011 23:45

 Startade dagen med P-möte kl 8.00,då det var slut vid 12:00 bytte jag om till något varmare kläder och begav mej till Sanna och Silva för att hålla ridlektion.Idag blev detdressyrträning i deras paddock,fast vi avslutade med lite cavaletti och ett mindre hinder.Gick jättebra och både häst och ryttare var nog nöjda efteråt!

Klädbyte igen och därefter lite ärenden i affärer..sedan äntligen hemma..

på med ridkläder och därefter till stallet.

Okki fäller som tusan just nu..Jag kan stå och borsta han hur länge som helst..verkar aldrig ta slut..Hur som...

Blev en härlig kvällsritt,något kylig men med en skinande kvällssol och vacker fågelsång..DET är livet!!!    VÅREN ÄR HÄR...

Av Åza - 15 mars 2011 17:52

Det var min första tanke då jag läste aftonbladet idag.

Där står följande:

SKALVET HAR GJORT DAGARNA KORTARE...

Det kraftiga jordskalvet som drabbade Japan har gjort dagen kortare.

Det uppger NASA.  Genom att jordklotets massa har förskjutits roterar nnu jorden lite snabbare än tidigare,vilket gör dagarna kortare...

Men läser efter ett antal rader att det gäller hela 1,8 microsekunder,

så jag ska nog trots allt få mina vardagsbestyr gjorda...fniss* YES!!


     Nu ska vi iväg och fira pappsingen som fyller år!!!

        Hurra,hurra!!!  

Av Åza - 15 mars 2011 03:00

            Till världens bästa pappa som fyller år idag!!!

           Önskar dej en riktig toppendag! Vi ses!! KRAM

 

             


Av Åza - 14 mars 2011 04:53

                gamla tanter....Ni är underbara!!     

 

             

                                                   FUNNY   
                                              

 

                   

                                                  TRACY 

 

 

Av Åza - 14 mars 2011 04:52

  

Av Åza - 14 mars 2011 03:21

Denna veckan består av frisörbesök,pappas födelsedag,jobb,stallet,

P-möte,hovslagaren,hålla ridlektion..och sedan så dyker det väl upp

enheldel oförutsett utöver..som vanligt!!

Vaknade totalt på fel sida idag,då någon* terroriserade mej på mobilen ett x antal gånger....Kunde desvärre inte somna om hur mycket jag än försökte...för mycket som surrar i huvudet...dusch och flera koppar kaffe senare var väl restrerande av dagen ganska ok ialla fall..

Just nu saknar jag Okki som sjuttan,har ju inte vistas där sedan i början av förra veckan...Robin har lov imorgon,hoppas på att kunna få se honom lite mera då det inte har blivit så mycket i helgen...    Kram


    

 

Av Åza - 13 mars 2011 04:41

 på att shoppa loss i Ullared snart...Jahaaa minsann..

tror allt att jag behöver det....Definitivt!!!

Då varè söndag idag och helgen är snart över,imorgon efter att jag har arbetat klart och sovit ska jag till frissan och göra slingor,

känns så otroligt onödigt att åka dit egentligen,men slingmedlet som jag annars brukar använda hemma kan jag inte använda i mitt hår längre...     Nåväl..Ha en bra dag!!! KRAM

   

         

 

 

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards