Åza-the one and only

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Åza - 8 mars 2011 23:45

Hoppade in x-tra och jobbade igår igen,blir helsnurrigt i mina planer då det verkar bli mera x-tra att jobba i veckan...Trivs ju jättebra men min tid finns inte och jag blir totalt stressad,vimsig och frustrerad på att inte ha kontroll..Hur som..IDAG

Tog med mej Funny på en promenad bort till mamma,ramlade givetvis pladask på vägen dit...När jag väl kommer fram går jag in för att vänta på mamma som är på möte..passade på att gå på toan..GIVETVIS..

PLUMS så ramlade nåt ner i holken..Ser först inget,sedan ser jag en liten  skymt av min..MOBIIIL ..Fan..Bara att stoppa ner näven och fiska upp dem...stendöd!! Hade följe med mamma och Jenna på hemvägen.

Därefter åkte jag till Okki..utan mobil..shit vad konstigt!!

Kommer hem plockar ihop mobilen..men ingen liv alls i den *suck*

Gör detta ett flertal gånger under kvällen i hopp om att den ska gå igång..Älskar min okomplicerade mobil!!!

Ringde och förberedde brorsan på att leta i hyllan med mobiler efter en lika bra och omodern mobil som min gamla..och gärna rosa..

Strax innan midnatt då jag ska gå och lägga mej känner jag än en gång att jag behöver min telefon, då jag brukar ha den som ficklampa in till sängen.

Gör det absolut sista återupplivningsförsöket..och YEES!!! Den lever!!

  

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards