Åza-the one and only

Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

Barnpassning och hästbiten...

Av Åza - 6 juli 2010 01:15

Gick upp kl.05.10 *gäsp*

(vilket gjorde mej påmind om varför jag jobbar natt ...  )

Åkte till Karolina för att Passa Pytte medans hon arbetade.

Tog sedan med mej Pytte hem,vi tittade på tecknat,lekte med leksaker,hoppade studsmatta,vilade middag isoffan båda två,gick en promenad (och fick givetvis en lös hund efter oss som definitivt inte ville lyssna på sin slappa ägare.Jag hade fullt sjå med att köra vagnen och samtidigt försöka dra med mej en något irriterad Funny).

Men förövrigt en mysig dag..Nästan så man blir sugen igen..

NEJDÅ!!! Det räcker.. Lånebarn är helt perfekt..  

 

Åkte till stallet på kvällen,blev ordentligt biten av lilla Tina som egentligen är världens snällaste lilla shettis.Hon kom springande till mej i hagen i vetenskap om att den där saken har alltid något gott att ge mej..

Medans jag gav henne godis så kom även den nya hästen fram och jag sträckte även ut handen för att ge han...Då sprang Tina rätt fram och gav mej ett rejält bett i underarmen.Var nog inte menat till mej,vi blev nog lika snopna båda två...Armen är ialla fall väldigt svullen i dagsläget!!

        

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åza - 19 november 2013 18:24


Jag är tillbaka...var över ett år sedan sist....Oj vad tiden går och så otroligt mycket som har hänt... Har egentligen massor att berätta men får ta det vid ett annat tillfälle... Men vet ni vad???? Inte sjutton kunde jag drömma om när jag satt h...

Av Åza - 30 september 2012 22:23


Kikar in...lite stressad men vill ialla fall visa ett litet livstecken från mej. Hösten är här-varken man vill eller inte.... Har egentligen himla massa att berätta om..men jag hinner inte... Tar det när tiden finns.. Ha det toppen! Kraam   ...

Av Åza - 20 augusti 2012 22:39

Jävla skitdag!!!!!

Av Åza - 1 augusti 2012 22:15


Kan inte påstå att jag är någon vidare bloggare längre...Tiden räcker lixom inte till.... Min sista semestervecka,helt okay med tanke på att Cypern väntar på oss i september    Idag skulle Farfar fyllt 84 år,varit på graven med en bukett blommor....

Av Åza - 13 juni 2012 12:08


Om du ville lägga din röst på Beach 2012 och Roxie i en fototävling hos Hööks :) Gå in på länken om du skulle vilja rösta!!      http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/83/888c6125326cd4194b9363a426936e6c7be04d58/          ...

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards