Åza-the one and only

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Åza - 5 juli 2010 03:54

Ps Mamma: Kör försiktigt idag,och ha det nu så kul!  Kramar


Av Åza - 5 juli 2010 02:37

ialla fall för några dagar....

Har befunnit mej i Varberg den senasre veckan med ett underbart väder.

Har även arbetat där,var dock inte det lättaste att försöka få någon sömn i hettan,så en aning sliten känner jag mej allt...

Ler lite åt mej själv då jag tänker på gårdagens hemresa,var något irriterad,då jag som sagt inte sovit något vidare,inte hunnit med någon frukost/morgonkaffe,irriterad över att sonen med vän fuskstädat lillstugan,stod där själv med städningen och packningen då killarna och sambon redan åkt..Grrr..

Kolosalt varmt i bilen,bensinlampan lyste,så beslutade mej för att göra ett stopp på statoil...Jisses...Total kaos..Bilar överallt..och husvagnar inte att förglömma...Alla skulle tanka...Hamnade bakom en bil som pråmt inte skulle flytta sej från sin plats efter de hade tankat...Fick köra slalom och slutligen ställt mej framför bilen,där det var en ledig bensinpump.

Blängde det värsta jag kunde göra på mannen i bilen,vilket egentligen var totalt onördigt då jag bar mörka solglasögon!!! Väl inne på macken var det varmt och mycket folk.Tyckte att jag nu var värd en glass,men ett par med verklig beslutångest hade lagt beslag på glassboxen...

Tillslut gick jag bara fram och fiska bestämt upp en magnumglass,Ville bara hem och sovaaaa!!!! Sedan var det då kö..hade då en hostande man bakom mej,det var som om mitt hår fladdrade när han hostade...

För fan människa-Håll för munnen sa jag...( Nää,Tänkte!!)

Räkna till 10......

 Fick den lugnaste lilla kassörska som inte hade ett dugg bråttom heller..hon hade dock trevligt bemötande...

Ut till bilkaoset igen....Jag körde fram en bit och insåg i samma stund att jag var instängd mellan husvagns svenssons...Hjääälp!!!

Hade faktiskt en stund funderingar på att gena över tappens gräsmatta men i samma stund så fick jag en liten,liten lucka..Jippyyy

1 1/2 tim senare stöp jag i sängen...


                                          KRAM

 

 

Av Åza - 5 juli 2010 01:30

  Gick upp 7.30 och körde ner till Vbg...                           27/6

En mysig dag till havs...Sambon var fortfarande inte kry från förkyldningen så jag,Robin ,Mattis och Elin åkte med i pappas båt.

Vi besökte fågelön,beskådade både måsungar och massa sälar.

En toppendag!!

                       

   

   

     

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards