Åza-the one and only

Alla inlägg under april 2010

Av Åza - 5 april 2010 03:30

Så bar det iväg till Jönköping på bilmässan.

Såå mycket kul att titta på..Både på bilar och människor...

Robin provade på någon form av simulator som han fick sätta sej i tillsammans med några andra och se på en formel1 film samtidigt som allt rörde sej.

Själv köpte jag mej några dekaler till bilen..  

En bra dag som slutade med kinamat i stan..Mums 

    

 

Av Åza - 4 april 2010 18:20

Haft en bra påskaftonmed nära och kära,missade poolen men

har ätit god mat som tusan!!

Mera bilder kommer....

Imorgon blir det Elmia..*LÄNGTAR*

                                                              Ha det bäst!! Kram


   

Av Åza - 3 april 2010 00:03

            VILL BARA ÖNSKA EN RIKTIG GLAD PÅSK!!!!!!

                      KRAMAR TILL ER ALLA!!!!!


 

Av Åza - 2 april 2010 23:23

Inte gjort några större hyss idag..Vädert kasst och en förkyld sambo...

Men vi var hos farmor som bjöd

oss på jättegod middag idag!! Tack snälla,supergott!!!

Igår var jag en sväng i stallet efter att ha gjort en massa ärenden...

Cherokee var såå lerig och smutsig så jag hade att göra en bra stund

innan vi kunde ge oss ut!

Imorgon är det Påskafton,har hjälpt påskharen på traven här ikväll...

Godis e gott!!!

Ett kul minne från en påskafton är när Robin var liten

Efter att han har letat upp sitt påskägg ute i trädgården tyckte han att även jag och Ingemar oxå skulle leta efter påskägg som haren har varit och laggt..

Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga....

Hmm,påskharen har nog bara laggt till dej...

Men näää klart att påskharen hade fixat påskägg till mamma och pappa oxå...

Vi fumla omkring och leta lite smått...

Hur tar man sej ur denna situation tänkte jag.... nu blir han besviken på påskharen som inte fixat nåt till mamma å pappa..

Påskharen finns ju inte..eller Joo Klart den gör!!!! *ler*

-Kolla där säger plötsligt Robin och pekar i en slänt...Och där ligger det ett fint påskägg med godis i...

Jag trodde inte mina ögon!!!! Det visade sej att Robin hade  gått till affären alldeles själv och hjälpt påskharen på traven....hihi...Såååå Gulligt!!! <3

   

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards