Åza-the one and only

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Åza - 13 april 2010 20:45

Wow..Verkligen underbart väder vi har haft idag,efter att jag lämnat

Robin i skolan så åkte jag till stallet.Den fina sadlen jag fick av Stefan igår hade jag smörjt in..Den blev såå fin,och passade dessutom jättebra. 

Tog en tur i skogen..Så härligt..jaaa,finner inga ord!!

När vi senare var tillbaka tog jag in lilla shettisen Tina och borstade av henne,därefter var det Lillhingsten Bacardi som stod på tur...

Han e sååå vacker..Tänk bara om han hade varit sådär 1/2 meter högre..

Att leda honom känns ungnefär som om att gå ut med mamma och Nanes hund Jenna..hihi

När jag står där och borstar honom så börjar han bete sej konstigt i stallgången..Plötsligt lägger han sej ner och rullar sej om och om igen på stallgolvet...Jag blev totalt mållös..Trodde ju nästan att han stod och dog först..Har aldrig varit med om nåt sådant förr!! Hihi Knasige lille Pålle!!!

   En härlig dag med mycket hästhår...

  

  

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards