Åza-the one and only

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Åza - 8 juli 2009 04:54

Otroligt men sant...

Jag väcktes av telefonen i morse.Det var en av mina bästa vänner.

-Jag ringer till dej först sa hon...Ditt Gudbarn är i aftonbladet/Gt idag..

Jag blev helt stum...Men herregud!!-Vad har hänt???

Hon berättade då att de var på Buslandet i Hissingen igår.

Hon bad sin äldre son titta till lillebror som är 4 år medans hon gick ut för att få lite "frisk luft".När hon sedan kommer in ser hon sin yngsta son sittandes inne i en nalleautomat...Helt otroligt!!!

Han hade lyckats krypa på nåt sätt,genom hålet där vinstnallarna

kommer ut menkom nu definitivt inte tillbaka!!

 Stackarn,de fick ialla fall in lite dricka till  till honom....

Nycklen till automaten fanns ej på plats..Efter ca 45 min får min vän upp låset med sin tvättstugenyckel...

Nallefobi?????? Hmmm??

                                       Helt otroligt!! 

                          Kram & en x-tra till Busungarna i GBG ;)

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards