Åza-the one and only

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Åza - 4 juli 2009 02:27

VARMT SOM TUSAN!!!

Nåväl,man ska ju inte klaga,men jag filosoferade idag om vilket som är värst:Värme eller kyla??? För stunden då jag satt där på bryggan tyckte jag allt att värme är värst,men sedan när jag kom och tänka på alla gånger man förfrusit kinderna och varken kännt av fingrar eller tår då man var ute och red så blev det nog allt oavgjort....Fan..Aldrig är man nöjd!! Jooo ;)

På havet så vindade tack å lov,vi åkte till Gottskär där det enligt traditionerna ska ätas räkmacka.Höll dock på att ramla baklänges då det visade sej när jag skulle betala att en liten räkmacka kostade 99 kr.

Shit!!! Rena rånet..Nåväl,god var den ju!!


Hör på detta då:Jag som är megabadkruka har badat igen.....

Temperaturen ligger på 24 grader :) så det är helt okay..

På kvällen var det krabbfiske i hamnen,kan aldrig bli förgammal för det!!!

Många krabbor blev det!!  En toppendag!!!  KRAM

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards