Åza-the one and only

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Åza - 11 mars 2009 03:37

Kan inte annat än att bli lite sentimental när jag tittar på filmen som Robin har gjort till mej...Mary-lou hette halvblodet som jag lånade.Fuxen jag hoppar med hette Hedlanda Surprise och det var med henne jag tävlade mest.Vi var med i Ponnyallsvenskan och vann bla.div.1 med Marksridklubb :)

Oj,det var tider det....Folly mitt älskade lilla russ var min alldels första lilla ponny som jag köpte för egna pengar när jag var 12 år...Hon var bångstyrig och skvatt galen emellanåt men med tiden lugnade hon sej lite...Även henne tävlade jag med lite(i klippet är det en annan tjej som tävlar henne)

 De första gångerna jag såg filmen så rann alltid mina tårar i slutet när jag ser Folly komma gåendes med bjällrorna som jag fick i julklapp...Saknar henne och de andra hästarna så oerhört.Glömmer aldrig den tiden och de kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta..

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards