Åza-the one and only

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Åza - 5 juni 2011 06:14

Av Åza - 5 juni 2011 04:22

önska alla en riktigt bra dag!! Ska bli ännu en dag i solens tecken...

Spelar ingen roll hur många gånger jag går in på smhi`s sida för Varbergs kommande väder nästa helg..De verkar vilja hålla fast vid kallare väder med regnskurar...ja,ja..*hoppas..hoppas*


Ps.Tack A-C för ditt gästboksinlägg!! Alltid kul att få!!! 


   


 

Av Åza - 5 juni 2011 01:31

Tänkte försöka sumrera veckan som gått:

MÅNDAG: En runda i skogen med Okki därefter till Kinna för att hålla lektion för Sanna och Silva...Idag övades det halvhalter och skänkelvikning..Fick även beskåda några veckors gamla kaninungar..ÅÅåå...helt bedårande!

Därefter blev det massa fika,tårta,jordgubbar och glass hos Karolina som fyllt år och Pytte. Alltid lika kul att ses!!

Klippe Pytte och vi upptäckte att de hade fått ett litet taggit husdjur under utetrappen-En snigelkott!!! som Robin sa när han var liten..  


TISDAG:Gick upp riktigt tidigt idag,tänkte ta mej ett morgonpass med Okkii.

Men när jag kom fram så upptäckte jag att hans framsko var jättelös!! 

Försökte att ta bort den,även Stefan fast ingen av oss lyckades så det blev lite stallpyssel istället.. Stackars Tina har åkt på fång-mår inte alls bra...

Fick svar från hovslagaren ikväll,hon kunde komma redan imorgon!! YES,Kerstin är toppen!!! Jag och Sambon for upp till sjön på kvällen så Funny fick bada lite..


ONSDAG:Hovslagaren kom och skodde Okki,hon verkade även Tinas hovar som var rejält långa...Stackar`n har även åkt på fång,så nu får hon stå inne. Stefan jag och Monika hade fullt sjå med att få in henne i stallet...

Robin kom hem på eftermiddagen,fast då skulle jag iväg på p-möte och när jag väl kom hem ifrån det så hade jag så enormt ont i huvudet så jag fick lägga mej i soffan resten av kvällen,vilket jag absolut inte hade planerat eller egentligen lust till...*suck*


TORSDAG:Jag och Sambon tog oss en runda med Funny medans Robin körde lite BMX  med en kompis. Framåt eftermiddagen åkte vi ner till Varberg och åt Kinamat (förvånad?)

Kan inte begripa att jag inte har förätit mej på kycklig/annanas än?? hihi

Blev en sväng genom stan och ett besök på 3 toppar...Wow..Hade precis glömt av hur gott glass kunde smaka!!! En himla mysig dag hursom...


FREDAG:Sov ju x-tra länge då jag går på min natt ikväll..

Jag och Robin åkte till Borås och shoppade examenskläder,vi fikade och åt mat..

Blev ännu en riktigt mysdag...

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards