Åza-the one and only

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Åza - 21 oktober 2010 04:23

 

På trampbåtstur...


                      

              Robin tillsammans med världens bästa mormor & morfar   

Av Åza - 21 oktober 2010 03:32

I kväll så bar det av till Gbg med arbetskamraterna,vi var en sväng uppe på hotellet mitt emot Liseberg där det förtärdes lite dryck..

Därefter så åkte vi till Sjömagasinet-en flott fiskresturang.

Påväg ut genom dörren möttes vi av självaste Jonas Gåde (min favorit från grannfejden...)

Till mej var det beställt något annat (är ju inte vidare förtjust i fisk 

eller skaldjur)

Så till förrätt blev det tunna,tunna skivor anka..Hjälp! Var gladerligt tacksam att det fanns medhjälpare runt bordet som åt upp detta...

shit oxå..jag som var sååå hungrig!!

När så huvudrätten kom in som bestod av bla. blodigt älgkött visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta...  

Tack å lov så hade jag talförda kollegor som tog tag i detta..

Inga problem för servitrisen som säkert tyckte detta var lika pinsamt då det faktiskt vid beställningen meddelats att det skulle vara välstekt om det blev kött på min meny..Nåväl..

efter en stund fick jag tillbaka tallriken med perfekt stekt älgkött samt svampsås och något större variant pommes..

Verkligen jättegott!!! Till efterrätt var det någon form av sorbet..också gott...En jättemysig kväll med mycket fniss och skratt ...

BILDER KOMMER.......... 

                              KRAM

 

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards