Åza-the one and only

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Åza - 27 augusti 2009 00:38

äntligen blondin igen... :)

Fast måste ju medge att färgen/slingorna jag hade var ok och

jag skulle egentligen bara fixa till lite mera slingor för att vilseleda utväxten...men åhnej..

jag kan vara livsfarlig när jag går loss med ett paket blondering

-Det får bära eller brista!! :P Ska dra fram ännu en förpackning imorgon då jag går omkring ifläckvis gul/orange..Snyggt-NOT

Funderar på den dagen man sitter på hemmet....

Måtte då hårförlängningar, färgning m.m ingå i vårdbiträdes/underskötsutbildning ;)

Fotvården som idag kommer regelbundet till ålderdomshemmen kommer bytas ut mot tatuerare,vår frukost och middag kommer

i kantiner utkört från Mac donalds..

Varsin dator kanske vi kan få tillgång till oxå

så vi genom msn kan hålla kontakten med rumskompisarna brevid då det är personalbrist och ingen tid för att köra/leda ut oss i dagrummet.

Hursom..

Myten om att man ser brunare ut i ljust hår kan jag

 teckna under på att det gör man inte!!! (åtminstonde inte jag!!)

Fram med stora puderdosan igen..

Hade ju tänkt lägga ut lite bilder i natt men glömde kameran

 hemma,det får bli kommande natt istället,ok??   KRAM


Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards