Åza-the one and only

Alla inlägg under december 2009

Av Åza - 7 december 2009 04:30


Idag åkte jag och mina arbetskompisar till Varberg för att tillbringa en

heldag på spa.Var väl först inte direkt positiv till förslaget då jag inte är

så förtjust i att bada i synnerhet inte i badhus....MEN..måste ändra

mej lite ialla fall...Var verkligen helmysigt!! Vi var med på vattengympa,

det bastades och åt god buff`e...Jag hade valt 2 behandlingar:

Ansiktsbehandling och Tegners kurbad...vilket inte alls var så farligt som jag trodde..fniss

En riktigt lyckad dag,Oj vad man somnade gott på kvällen....Tack allihopa!!

   

                KRAMAR  

 

  




  

Av Åza - 6 december 2009 05:00

Tänk vad åren går...Idag blir funny 9 år.

Hon fick ett stort  märgben.Mamma kom oxå vägen förbi med

massa hundgodis till Funnys stora förtjusning...


  

Av Åza - 4 december 2009 05:15

Började dagen med att åka och sola med Karolina och Pytte,

därefter träffade jag Nettan.Var alldeles för länge sedan jag träffase henne.

Vi var och lunchade på kina resturangen med mamma.Riktigt mysigt.

Vi hann även med att besöka lite affärer.

Nettan for hem senare på eftermiddagen.Sambon skulle på julfest i Gbg så jag hängde med min far och hans vänner till hotellet.

Saknade Karolina,Nettan och Lotta -ingen av dem kunde gå med....

Jag gav upp vid 23:30 tiden.Roggan kom och hämtade mej,vi åkte därefter

till Gbg för att hämta hem sambon.Vi åkte vägen om Lotta som precis fått

fast jobb på 7 eleven.Hon skulle ju egentligen varit med på hotellet men blev tvungen att jobba natt...Men det kommer flera gånger hoppas jag  

Kom hem framåt 03.00 tiden..trööött!!


  

Av Åza - 3 december 2009 02:30

GRATTIS JENNA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

luv vovvsar  

Av Åza - 2 december 2009 02:15


På förmiddagen så var mina goa arbetskamrater hemma hos mej,vi hade lite möte och fikade.

En strålande vacker dag,kallt och rimfrost...

Begav mej till stallet framåt kvällen.Med det nyinköpta reflextäcket och

benreflexerna tog vi oss en tur i månskenet...

Riktigt mysigt men kallt...


  

Av Åza - 1 december 2009 02:00


Som vanligt så satt vi bänkade framför tv:n kl 07:15 för att

beskåda årets julkalender.

Karolina och Pytte kom de hade med sej hembakade frallor

som vi åt,och givetvis pepparkakor.

Tycker nog allt att adventskalendern var klart godkänd med tanke på

förra årets...Kul när det är lite juligt ialla fall...


  


Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards