Åza-the one and only

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Åza - 25 november 2009 05:11

Så börjarmitt nattpass gå mot sitt slut...

Har nu 11 dagars ledighet framför mej..Skrattande YES!!

Men har redan en heldel inplanerat att göra...

 

Har totalt snöat in mej på Farmtown på Facebook.Helt sjukt..

Ett bra tidsfördriv nattetid då amerikanarna verkar vara vakna..

Jisses vad jag x-tra knäcker hos dem..plöjer och skördar...

Känner mej som en fullkomlig idiot som ens erkänner detta!!Tungan ute

 

Ska gå på p-möte idag efter att jag sovit,kul att träffa alla

arbetskamraterna samtidigt,De e en bunt toppentjejer hela högen!!!

 

I går kom pappa vägen förbi,han hade byggt ett litet hus till bäbbizarna,jippyy!! Tack snälla..

Så nu väntas stor inflyttningsest lagom till helgenTungan ute

 

Robin var med Nane i Stan för att spana in ett gymnasium där det även finns

möjlighet att träna BMX.Robin var eld och lågor.Kul!!  Tack Nane!!

Nää, nu ska jag villigt erkänna att nu måste jag ta mej an skörden!!

Må så gott!!!

                    Ha en bra dag!!!!

                                                KRAM

  

 

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards